Posted on

מסך הקרנה חשמלי מומלץ מבית היוצר Jeason Screen

חברת Jeason Screen נמצאת כבר בתודעת הציבור, היא אהובה על קהל הרוכשים והמשתמשים. החברה מתמחה בשלל דברים ובין היתר היא מבין החברות המקצועיות ביותר בתחום מסכי ההקרנה. יצאנו לבדוק מסכי הקרנה חשמליים של חברה זאת.

מסך הקרנה חשמלי מומלץ מבית היוצר Jeason Screenמהו מסך הקרנה חשמלי?

מסך ההקרנה החשמלי הוא מסך המופעל או על ידי מנוע סינכרוני או מופעל באופן טובולרי. אין צורך בגלילה ידנית של המסך, באופן זה ניתן לשמור על איכות המסך לטווח הארוך. המסך נמצא באריזה קשיחה בתום השימוש. אם מדובר במסכים בעלי מימדים גדולים (3 מטרים ומעלה) מומלץ לכם לרכוש את אלו בעלי המנוע הטובולרי, ולעומת זאת מסכים בעלי מימדים זעירים יותר תוכלו לרכוש עם מנוע סינכרוני. הסיבה היא פשוטה, המנוע הטובולרי חזק יותר וככל שהמסך יותר גדול כך גם המשקל שלו גדל. מחירי המסך החשמלי יקרים יותר ממסכים ידניים, לצורך ההשוואה, על מסך חשמלי תשלמו כ 30 אחוז יותר מאשר על מסך ידני. למסך החשמלי מצורף שלט אלחוטי ובקר שליטה, המסך מופעל על ידי השלט ואין צורך בחיבור, הכל נעשה באופן אלחוטי, או על ידי לחיצת כפתור בבקר (Up או Down). לבקר יש עינית אינפרא אדום.

שימוש ראשוני

המסך החשמלי דורש יותר מחשבה להפעלה מאשר המסך הידני, כמובן שברגע שנופל האסימון הכל נהיה פשוט יותר.

כאשר אנו מקבלים את מסך ההקרנה החשמלי צריך לבדוק שהגיע איתו באריזה הבקר והשלט האלחוטי, חוברת ההפעלה וקייס (לא מגיע בכל רכישה). עכשיו מה שנותר לנו לעשות הוא לתלות את המסך, ישנם מספר אופציות שכל אחת מהן טובה בדרך שלה, הבחירה נתונה לשיקול דעתכם. תוכלו להתקין את המסך על יד שני ברגים מצידי המסך, הצמידו אותו לקיר ככל שניתן, האופציה השניה היא להתקין את המסך בתקרה, האופציה השלישית היא להתקין את המסך החשמלי דרך שתי הטבעות שנמצאות בחלקו העליון של המסך. חשוב מאוד לעבוד עם פלס בזמן ההתקנה, כך שהמסך יהיה ישר ולא יהווה בעיות בזמן ההקרנה. לאחר שתלינו את המסך עכשיו ניתן לבדוק את הביצועים שלו בהתאם למפרט הטכני של המקרן. בכל מסך הקרנה שהוא דאגו שהחדר יהיה חשוך לחלוטין, לאחר שהקרנו דבר מה על המסך הבחנו שהצבעים חדים מאוד, המסגרת לא מפריע לנו בזמן השידור, והתמונה באיכות גבוהה. זכרו שאיכות התמונה תלויה גם במקרן עצמו.

בחירת גודל מסך חשמלי נכון

לא תמיד אנחנו יכולים לצפות את העתיד ולדעת לאיזה מטרה בדיוק אנחנו צריכים את המסך, עדיף תמיד לרכוש מסך גדול ממה שאנו צריכים. במסך ההקרנה החשמלי יש אופציה דרך השלט או הבקר לעצור את הירידה למטה בכל זמן שנרצה כך שלא תמיד חייב להשתמש בגודל המלא של המסך. לכן, העדיפו לרכוש מסך גדול ממה שאתם רוצים במעט, אולם המחיר מתייקר טיפה אך זה בהחלט השקעה נכונה לטווח הארוך.

בחירת מקום רכישה

בחירת מקום הרכישה חשובה לא פחות מקניית המוצר עצמו, בחרו מקום אמין ובעל ביקורות חיוביות. המסכים החשמליים באריזתם מאוד עמידים למעברים אך בכל זאת חשוב מאוד לבדוק את אחריות היצרן, מה היא כוללת ולכמה זמן תקפה תקופת האחריות. זכרו, מקום אמין ישרת אתכם על הדרך הטובה ביותר ובדרך הסבלנית ביותר, מקום טוב לא מחפש קנייה חד פעמית אלא לקוח קבוע ומרוצה שימליץ על המקום.

לסיכום

חברת Jeason Screen מתמחה במסכי הקרנה משלל הסוגים הקיימים בשוק, כיום יש המון סוגים, ביניהם נוכל למצוא מסכים ידניים, חצובה, HD, ניידים, קבועים ומתקפלים. למסך החשמלי יש שתי אפשרויות, האחד הוא מסך בעל מנוע טובולרי והשני בעל מנוע סינכרוני, למסכים הגדולים העדיפו לרכוש מסך בעל מנוע טובולרי. תחילה אולי טיפה קשה להבין איך משתמשים במסך החשמלי אך ברגע שנופל האסימון הכל פשוט יותר. תלו את המסך בצורה שתשרת אתכם בדרך הטובה ביותר, דאגו לעבוד עם פלס בכדי שהמסך יהיה ישר ככל האפשר. העדיפו לרכוש מסך גדול במעט ממה שאתם צריכים, יש אפשרות עצירה של המסך בכל רגע של הפריסה כך שניתן יהיה לכם מגוון אפשרויות של גדלים.

מקום הרכישה הוא לא פחות חושב מהרכישה של המוצר עצמו, עשו בדיקה מעמיקה לפני שאתם מוציאים כסף מהכיס שלכם.